Vidare går... Melodi nummer 1!!!!

Jag älskar Melodifestivalen! Jag blev väldigt nöjd med resultatet ikväll. Eric Saade var grymt bra och grymt snygg och låten var sjukt bra den med. Andreas Johnsons låt var också bra men han har ju inte så jättebra röst. Men jag gillar hans låtar. Pauline var ju också bra och jag har bestämt att hon ska gå vidare från andra chansen sen! :P

Imorgon är ju alla hjärtans dag, vad ska ni göra? Själv ska jag mysa med familjen på klitterbadet och i pulkabacken :) Sen blir det myskväll hemma :))




2010-02-13 @ 21:39:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Håller med, Låtarna som "vann" för denna gången var bra typ.. ;) Eller iaf dom bästa av dom som var med.

Imorgon ska jag spela cup, Mys du får hålla tummarna! ;D Glad alla hjärtans daag! <3

2010-02-13 @ 21:52:54
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Bästaste bästisen <3<3

ERIC VAR BÄST! Jag skiter i de andra ;)

2010-02-15 @ 09:59:40
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0