Hälsovecka...

Hej!
Sitter i Beta med en halvtimme kvar på lektionen. Vi har hälsovecka i skolan nu, vilket betyder att vi har valt aktiviter att göra från måndag denna vecka tills onsdag förmiddag. Idag valde jag och Chitra foto+dator heldag och det gick ut på att vi fick lära oss att hantera och redigera foton på Photoshop Elements. Det var kul men just nu har jag extremt ont i huvudet efter en hel dag framför datorn. Jag gjorde ett kollage med mina alla vänner och jag lägger nog ut det här nere.
Snart blir det att åka hem, så det ska bli väldigt skönt!



Hihi, erkänn grym!?


Dagens låt:

You make it real - James Morrison
2010-06-07 @ 14:52:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Snyggt Kollage-myse!

2010-06-07 @ 16:15:51
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Chitra

Grymt My!

2010-06-07 @ 16:22:05
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Linns

My, vad är det där för äcklig bild på mig från lägret? -.- haha skoja, men den var verkligen inte fin! Annars är hela collaget JÄTTE FINT! Verkligen! Bra gjort Mys! :D

2010-06-07 @ 19:35:54
Postat av: Linns

Glömde säga att jag älskar dig med! det vet du! <3

2010-06-07 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0