Music with Chitra

Sitter här och lyssnar på musik med Chitra. Just nu är det Flipsyde – Happy Birthday. Grymt bra är den!
Är mätt efter en god buffé med potatissallad och andra sallader och lite ostar m.m. Sen satt vi en stund och lyssnade på blue grass som Chitras pappa spelade med sitt band. Det är riktigt mysig musik, tycker jag.

Ska sova här inatt också och vi får väl se om jag får någon nattbesökare i sängen som jag fick igår natt. En liten söt hund gästade mig igår natt och det var väldigt varmt och skönt för fötterna.






2010-06-19 @ 20:48:59 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Leia

härliga bilder:)

2010-06-22 @ 21:37:13
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0