Sommarloooooooooooooooooooooooooov!!!!!

Åh, vad skönt att skolan äntligen är slut. Jag ligger här helt utslagen i soffan med en kopp varm choklad och en chokladmuffins och tittar på film. Avslutningen var mysig men jag har lite ont i fötterna efter att ha gått med klackskorna hela förmiddagen. Det var i slutet som man kände att det började göra riktigt ont.
Sen fick vi ju våra slutbetyg nu idag innan vi åkte hem men jag har inte öppnat kuvertet än. Jag gör det när vi är hela familjen samlad :)
Det var faktiskt inte så sorgligt att skiljas från klassen idag. Bara den här terminen har gått jättesnabbt så lovet kommer gå i rasande fart.

Dagens låt:

Imagine - John Lennon
2010-06-11 @ 12:53:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0