The Bounty Hunter

Hej!
Jag skrev inget igår för att jag orkade inte och hann inte för den delen heller. Igår var jag och Chitra ju som sagt på bio och det var väldigt kul. Vi åkte tåg in och det gick bra. (Jag var lite nervös för det). Sen funkade presentkorten på biljetter som vi hade också, vilket också var lite oroligt innan för de hade egentligen gått ut. Men det gick bra också! Och filmen var såååå bra! Den var jätterolig! En riktig amerikansk komedi, vilket jag älskar! :D Om ni vill veta vad den handlar om så kan ni kolla det här. Chitra har skrivit en liten recension på sin blogg. Ja, det var väldigt mysigt. Tack Chitra!

Sen innan vi åkte in så var vi och tittade på pianot som jag skrev i förrgår. Det var jättefint för att vara begagnat och det var inte alls så ostämt som jag trodde att det skulle vara. Det var inte jättestort heller så jag kommer nog att få plats med det i mitt rum där jag tänkte ha det. Och det är bestämt att vi ska hämta förmodligen på lördag, annars blir det på söndag. Så jag är superglad nu!!!

Sen idag var vi på tingsrätten hela förmiddagen och när vi kom tillbaka till skolan hade vi en enda lektion. Det var väldigt intressant att få vara med om en rättegång och få se hur det går till. Men i slutet var typ alla hungriga och trötta så då var den sista halvtimmen riktigt tråkig. Och det blev en halvtimme längre än vad de hade sagt. Och vi får inte reda på domen förrän om två veckor. Det ska bli spännade att få reda på vad det är. Jag vet vad jag tycker att det ska bli i alla fall.

Oj, vad mycket det blev nu. Hihi, så kul!

Dagens låt:

Mockingbird - Eminem
2010-06-02 @ 17:56:33 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Tack för en väldigt trevlig gårkväll My!

2010-06-02 @ 19:02:30
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0