Hemma!

Nu är jag äntligen hemma igen! Jag har faktiskt saknat min familj och katterna och allting här hemma, fastän vi bara har varit iväg i två dygn. Men i alla fall så är det skönt att vara hemma. Det har varit väldigt kul på konfirmationslägret! Vi har sjungt och övat på pjäserna till redovisningen mycket. Jag tror att konfirmationen kommer bli jättebra. Idag åkte vi först till Askome och hade en lite kortare högmässa, det var jobbigt eftersom man var trött för man inte hade sovit så länge där. Och jag tog nattvarden (stolt), det var aslängesen jag gjorde det och jag kan ju säga att, det smakar ju inte gott i alla fall. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och skriver. Vid två ska jag kolla på modevisning nere i Ätrasalen och sen blir det lite badminton med familjen och efter det en timme innebandy. jag tänker köra slut på mig sjäv idag så kommer jag ramla i sängen ikväll ;)
Bilder från lägret kanske kommer senare.

2010-03-28 @ 13:14:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0