Herregud!

Asså, jag är såå sur! Anna gick inte vidare igår! Jag fattar det inte! Låten var ju jättebra! Den skulle funkat jättebra i finalen! Eller? Jag trodde att det var en sån låt som skulle funka jättebra utomlands. Men antagligen så gick det inte. Nehe, då blir det inte alls lika kul att titta på finalen imorgon. Men det är typ som en tradition så det klart att hela familjen ska sätta sig och titta.
Det var det jag sa. Det hade varit mycket bättre om Salem al Fakir hade vunnit! Han ser mer internationell ut och hans låt och röst passar så bra i alla länder. Tycker jag i alla fall. Men men. Vi får väl se vilka låtar som är bra imorgon. Jag har inte hört eller sett någon innan, det är inte kul. Första gången ska vara i tävlingen.

Dagens låt:

Änglabarn - Ken Ring



Jaha, snart ska vi börja så jag får väl sluta nu.
Vi hörs!
2010-05-28 @ 10:06:44 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0