Käääärlek!!

Idag var den värsta morgonen nånsin! Först hittade jag inte mitt busskort så jag fick ta pengar att betala med, för jag hann inte leta upp det innan vi var tvungna att åka. Sen kom jag på att jag hade glömt min bok som jag var tvungen att läsa ut idag och skriva bokrecension som ska vara inne idag. Men Helena sa att jag kunde skicka in den imorgon eftersom jag kommer hem vid tio ikväll, det är ju sista helgen nu med föreställningar, så det löste sig ändå. Och sen har jag haft jätteont i magen, men det har jag inte längre som tur är. Chitra piggade verkligen upp mig med att skriva en liten kärleksförklaring, eller vad man nu ska kalla det, till mig. Det var ett skolarbete att skriva om kärlek och hon valde att skriva om mig! Så gulligt. Du vet att jag älskar dig också!!! <3
Ni kan läsa om det här.

Dagens låt:

För kärlekens skull - Ted Gärdestad


2010-05-21 @ 13:16:07 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

My...jag älskar dig faktiskt väldans mycket ska du veta! Jag är stolt över dig

2010-05-21 @ 23:17:38
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0