Stressad!

Nu är jag jag riktigt stressad. Den senaste tiden har det varit rep varje dag och jag har kommit hem sent på kvällarna. Och det har gjort att jag är trött på dagarna och känner mig stressad. Men imorgon är det premiär och det ska bli sjukt kul! Det kommer bli såå bra (som jag har sagt förut)! Efter föreställningen ska vi ha premiärfest på "På G" i Gallerian och jag och Chitra ska förmodligen sova i mormors stuga i Skrea efter. Om det blir det det så kommer det bli jättemysigt! :D

Dagens låt:

No bad news - The Wiz


2010-05-13 @ 11:44:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Mys, jag har bad news! Jag fick inte för mamma och pappa! De tvärvägrade. De sa att de aldrig ville ha mig i en stuga på kvällen utan en vuxen en fredagskväll.

2010-05-13 @ 13:02:20
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag tror planerna blev för stora där. Jag vill gärna var med er i stugan nån kväll när det blir lite varmare. Mamma Pia blir förkläde antingen ni gillar det eller inte....

2010-05-14 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0