Busy day

Nu har jag nästan precis kommit innanför dörren. Jag har inte vart hemma sen nio i morse och är nu helt slut. Klockan nio skulle vi vara hos tandläkaren och snacka om att jag var nervös. Jag hatar att gå till tandläkaren och blir alltid supernervös och orolig inför besöken. Men det gick väl hyfsat bra. Förutom att jag inte kunde ta den andra bilden på mina tänder och att jag fick dra ut två tänder. Usch! Jag har dragit ut en tand förut och bedövningen är värst. De droppar på den och den sticker och gör jätteont, tycker jag. Men det kändes inte som tur var när de drog, det bara knakade lite. Vilket kanske var lite läskigt också men det gick. Så nu ska jag tönka på att svälja med tungan tryckt mot gommen istället för mot framtänderna som jag har gjort förut. Och i med att jag gör det så skjuts mina framtänder ut och det vill ajg inte att de ska göra, hehe.

Sen efter tandläkaren var vi nere och köpte hårfärg och efter det lämnade mamma av mig hos moster Jennie och kusinen Sixten. Vi åkte in till stan för Jennie skulle uträtta några ärenden och sen åkte vi hem och åt och så var jag där till halv tre då familjen kom och hämtade mig. Då skulle vi åka och bowla. Det var kul men det är precis så man orkar spela en timme på två personer. Man blir ju helt slut i armen, haha :)


Dagens låt:
Don't stop believin' - Journey
2010-11-04 @ 17:27:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Melinda

sv: Nej du har absolut rätt My! Det är Michelle på den sista bilden!! :)



Shit My! Har du dragit ut två tänder? Varför behövde du göra det? :o

2010-11-05 @ 12:04:00
URL: http://aboveground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0