Tårta

Idag fyller Chitra år, hela 15 år, och jag överraskade henne med att komma till henne på morgonen med en tårta som jag hade bakat. Vi sjöng för henne och när hon kom så var hon som ett stort frågetecken. Hon var itne alls beredd på detta, jag har liksom redan gett henne presenter så hon förväntade sig nog inte att jag skulle komma och uppvakta henne med en tårta. Det var precis vad jag ville. Haha, ni skulle sett hennes min! :D

Här kommer en bild på tårtan och receptet hittar ni här. Det var första gången jag bakade maräng och den blev bra för att vara första gången.

Med blixt

Utan blixt
2010-11-10 @ 20:20:23 Mat & Bak Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Jag laddar ner :) på typ thepiratebay.org

2010-11-10 @ 20:31:05
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Chitra

Mysan du är bra du! <3

2010-11-10 @ 20:54:30
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0