Ung och bortskämd

Hej!

Jag har inte bloggat så mycket nu den senaste tiden och speciellt inte idag och igår för att ajg har haft mycket att göra. Igår var jag så sjukt trött efter första dagen i skolan igen och jag orkade bara göra det där inlägget med min nya hårfärg. Jag har inte fått någon kommentar, någon som gillade/gillade inte den?

Idag har jag och Chitra spelat in igen och det gick väl sådär. Vi ska spela in på torsdag också och ska göra det varje torsdag nu några veckor framåt. Så missar vi inte körövningarna, vilket jag inte alls vill göra. Nu inför lucia och så, jag behöver verkligen öva!
Sen har jag vart inne i stan med pappa och Jon när Jon skulle klippa mig och det är ju fars dag på söndag och då passade jag på... ;)
Sen har jag vart väldigt upptagen nu ikväll men mer om det säger jag inget, det får ni reda på i morgon! :D



Dagens låt:
Lemon tree - Fools Garden (Mysig sång!)
2010-11-09 @ 21:20:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Jag älskar din hårfärg Mös!

Upptagen med vadå? :)

2010-11-09 @ 22:07:45
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0