50 år

Hej!
Har nu kommit hem från farmor och farfar där vi fick fika för att fira deras 50:åriga bröllopsdag som de hade igår. Julle och hans familj var där också och det var allmänt mysigt. Men jag är trött idag så jag var nog inte världens roligaste sällskap...

Idag hade vi dans och efter det sprang jag in på stadsbiblioteket och lånade lite filmer. Jag ville haft Disney-filmer men det fanns nästan inga. Det blev Dumbo, Bortspolad, Törnrosa(som jag inte har sett Disney-versionen av), Percy Jackson och kampen om Åskviggen och Micke och Molle (som jag heller inte har sett). Så alldeles strax ska jag ta och ställa mig och se på Bortspolad, hade jag tänkt och stryka min stora tvätthög som jag har liggandes.

Sen imorgon kommer Chitra och vi ska öva på några låtar och sen fick jag med henne till innebandyn på kvällen. Hon har inte vart så på, men jag fick med henne i alla fall, haha.



Dagens låt:
Smooth Criminal - Michael Jackson (En av de coolaste videos jag har sett. Älskar hela "teaterstuket" på allt och såklart älskar jag Michael!)
2010-09-25 @ 17:07:28 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ja My! Du ska se på Micke och Molle, tänk på oss då!

2010-09-25 @ 17:54:25
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0