Filmer, filmer, filmer

Nu ligger jag här i sängen bredvid Chitra. Har spenderat dagen hos henne och det har varit mysigt, som alltid! :) Vi har ägnat åt oss filmtittande som vanligt. Först såg vi färdigt på Transformers, sen blev det Star Wars V och så har vi även börjat titta på Borta med vinden. Den verkar lite rolig, tycker jag. ;) Jag fick även med mig Chitra ut att plocka björnbär och sen gjorde vi en god paj av det :D Och så har vi sjungt! En väldigt mysig dag!
Nu ska jag alldeles strax hem så nu tror jag att jag ska ta och sluta.

See you later!
2010-09-05 @ 18:16:37 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Det var väldigt trevligt att ha dig här :)



Hey! Du glömde "dagens låt"

2010-09-05 @ 18:56:35
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0