Grattis Jon!

Nu har gästerna precis åkt hem och jag är såå trött att jag slocknar när som helst. Ska snart gå och lägga mig men bestämde mig för att göra ett snabbt inlägg först.

Idag var Jons födelsedag och vi har haft mormor och morfar, farmor och farfar och Jennie, Patrik och Sixten här. Jag fick i uppdrag att göra kladdkakan som Jon skulle ha och den ena blev lite sådär, haha. Jag fick platta håret på Jon och efter det så tog vi en massa flumfoton och jag lägger ut några stycken här nere.







Såhär ser kladdkakan ut som jag gjorde och receptet hittar ni här!
2010-09-01 @ 22:21:06 Högtider! Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Jon och My är fina, tycker jag!

2010-09-02 @ 21:22:38
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0