Huvudvärk!

Nu ligger jag och lyssnar på musik med en bultande huvudvärk. Hemskt! Jag ska nog gå och ta en värktablett snart. Idag har vi haft so-prov om valet och det kändes riktigt bra. Jag skrev på allting! Så jag hoppas på att jag får godkänt. Sen hade vi hemkunskap och för en gång skull så var jag hungrig. Jag gillar inte att ha det efter lunch för då är man redan mätt men idag åt jag inte så mycket till lunch så då var jag faktiskt hungrig. Och det var gott med ost- och skinkpaj. Funderar på att göra en äppelkaka till ikväll. Känner för att baka och blev sugen på äpple. Får se om det är någon annan som vill ha, annars är det ingen idé att göra det ;)

Sen ikväll blir det Idol och kanske The Last Song. Har hyrt den coh måste se den innan den ska tillbaka. Ja, vi får se vad jag gör.


Dagens låt:
God bless the broken road - Rascal Flatts
2010-09-21 @ 18:33:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0