Jippi!

Tjo!

Nu är jag glad! Har inte vart på något vidare humör idag men nu blev det såå mycket bättre. Jag har nämligen fått hem de kläder jag beställde i fredags! Och båda plaggen passade! :D Så då blev jag väldigt glad!

Idag hade vi skolval och det var lite komiskt. För när vi kom in i Uppehållsrummet så hade de satt upp tre såna där små gröna bås som de som får rösta på riktigt får stå i, haha. Det tyckte jag och Chitra var lite kul. De flesta killarna i klassen var längre än båsen så de såg väldigt små ut.
Efter skolan åkte jag och spelade piano hos Birgitta, vår körledare och kantor, och där fick jag låna med mig en sångbok hem så den ska jag sätta mig och spela i snart. Känner för att sjunga lite :)

Är det bara jag eller är det någon mer som har tänkt på att idag var det lite konstigt väder? När v hade idrott i förmiddags så var det lite solsken och plötsligt så började det hagla, bara sådär! Men sen haglade det bara i typ tre minuter. Och sen efter ett tag när det var upphåll så började det spöregna och detsamma var det nu i eftermiddags. Jag säger då det...

Btw, kläderna beställde jag från Ellos.se

Slim jeans, 299:-

Stickad långpolo med kort ärm, 299:-


Dagens låt:
Airplanes - Bob feat. Hayley Williams (Sjukt bra låt och videon är fin på nåt sätt, tycker jag)
2010-09-15 @ 17:39:06 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0