Movie!

Hej!

Nu har jag huvudvärk igen! Usch å fy å blä! Men jag ska bota det med The last song. Jag såg aldrig den igår för jag såg på Idol istället och snacka om att jag blev glad när både Linda och Olle gick vidare till idag! Ska bli så kul att se det idag, när de ska sjunga i grupp. :)
Idag var vi på en liten pjäs med en tjej som berättade om när hon gick i skolan. Eller, asså det handlade inte om henne utan det var en skriven pjäs. Hon var från FRIENDS och det var väldigt intressant. Hon pratade på ett sätt som fångade mig från början och hon var duktig på att röra sig fram och tillbaka. Så det var riktigt bra! Sen efter skolan spelade jag piano, som vanligt.

Chitra sa att The last song var sorglig och att till och med hon fällde någon tår, vilket hon inte brukar göra. Och eftersom jag är så blödig och gråter till de flesta filmer så kommer jag att storböla till den här filmen, det känner jag på mig. Så därför ska jag ta och gå och tvätta bort mitt smink nu ;)

Vi hörs!
2010-09-22 @ 17:33:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Jag laddar ner :)

2010-09-22 @ 19:48:49
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0