10X LOVE

Nu har jag kommit hem från stan där jag har varit på en slags konsert. Det var en tjej som går estetprogramet som hade satt upp en konsert med en massa låtar som handlade om kärlek, både lycklig och olycklig. Det var riktigt bra med allt från trummor och elgitarr till grymma dansare och sångare. Det var riktigt bra! På tisdag kanske jag ska på estettreornas slutuppsättning, vilket jag tycker ska bli häftigt.

I morgon ska jag med Chitra till Varberg där hon ska ställa ut Smilla. Sen blir det hem och baka till marknaden som är nästa helg den 17 april då jag ska sälja kakor och godis. Sen på kvällen kommer Chitra hit och ska sova över, vi ska se på film och bara mysa, hade vi tänkt. Så den här helgen kommer bli superduperbra! :)
2011-04-08 @ 21:22:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Superduperbra!

2011-04-08 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0