Di Leva

Hej!

Jag vet att jag inte har varit så flitig på att skriva här men det är faktiskt lov och jag har haft lite att göra (vilket inte är så vanligt). Men jag kan i alla fall berätta lite kort om vad jag har gjort de senaste dagarna.

I söndags var jag ju då på marknaden och sålde och det gick väldigt bra, får jag ta och säga. Det var inte mycket över och jag tjänade ganska mycket faktiskt.
Efter marknaden åkte jag, mamma och pappa till Falkenberg och lyssnade på Thomas di Leva. Shit, vad bra det var! Hans låtar är helt fantastiska, varje låt har en väldigt betydelsefull och tänkvärd text, och oftast en trallvänlig melodi som det är omöjligt att låta bli att sjunga med i. Han är även en ganska rolig kille, han drog några små skämt här och där mellan låtarna samtidigt som han ibland pratade om något som var allvarligt. Det höll på i cirka en och en halvtimme och det var kanske en enda gång då jag var uttråkad och det var i någon minut, inte mer. Så det var verkligen en minnesvärd kväll.



Igår åkte jag hem till Chitra. Vi tog en långpromenad i det fina vädret med de tre hundarna och pratade. Sen åkte jag med henne till Vessige för hon skulle spela piano. Vi tänkte också att eftersom vi var i Vessige så kunde vi lika gärna stanna till på Ica och köpa med lite gott till filmkvällen ;) Vi såg Trubbel i paradiset, en rolig och kul film, recension kommer inom en snar framtid.


Dagens låt:
Thomas Di Leva – Vem ska jag tro på?
2011-04-19 @ 19:59:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Det var kul att ha dig här, mysan! :D

2011-04-20 @ 00:03:46
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0