Kusin vitamin

Hej!

Jag har inte skrivit på länge och jag kommer nog inte att fortsätta skriva så flitigt. I alla fall inte på ett tag. Jag mår inte så bra nu och har ingen ork eller jag hinner knappt att skriva. Det är mycket i skolan osv.

I alla fall så är det vissa saker som förgyller dagarna för mig. Till exempel min gulliga kusin Sixten. Han sov igår, för första gången, över hos oss. Det gick helt okej, han var lite ledsen igår men idag har han vart på ganska bra humör.

Idag är det ju Valborgsmässoafton och vi ska till mormor och morfar med Jennie, Patrik och Sixten där vi ska äta och ha det mysigt. Jag ska snart sätta igång med att göra efterrätten, vad det är skriver jag inte än för det ska bli en överraskning för dem ikväll, och de brukar faktiskt kika in så jag vill inte riskera att de ser det ;)
Vi ska eventuellt också till elden i Askome och "sjunga in våren". Ska ni göra något speciellt idag?
2011-04-30 @ 09:13:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0