Påskpromenad

Hello!

Har precis kommit hem från Vinberg. Idag var det påskpromenad, dvs. tipspromenad. Chitra följde med mig och det var hela tjocka släktet med. Eller, tjock och tjock, men det känns så när vi kommer i en ganska stor grupp. Det var min familj, Chitra, mormor och morfar, Jennie, Patrik och Sixten, och farmor och farfar. Frågorna var ganska lätta (kör fortfarande på barn) och jag vet inte riktigt om jag satte rätt vikt på korgen, som var skiljefrågan. Förhoppningsvis kanske man får ett litet pris, man vet aldrig. I alla fall så vann jag på chokladhjulet, en stor Marabou mjölkchoklad, mums! :D Jag fick även en Japp-choklad av Chitra för hon gillade inte den och hon visste att jag älskar choklad. Så kvällen är räddad! ;)
Någon annan som också var på promenaden?
2011-04-22 @ 16:44:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mormor

Tjock och tjock ja,visst var det en härlig promenad i det underbara vädret.Du är inte ensam om chokladkakan,här ligger en i mitt skåp också.Tack för sällskapet i eftermiddag till hela din familj.

GLAD PÅSK! önskar Mormor

2011-04-22 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0