Busy day

Shit, vad trött jag är nu. Jag visste inte att det var såhär jobbigt att passa barn. Det är nämnligen så att jag har spenderat dagen hos mormor och morfar med Jon och Sixten. Jon var med morfar och mormor skulle fixa lite till kvällen så jag tog gärna på mig uppdraget att hålla koll och leka med Sixten. Och idag var han på väldigt bra humör vilket betydde att han ville springa runt överallt, och han kan inte riktigt gå själv än så man måste hålla honom, därför måste man följa med honom dit han ville. Dessutom var vi ute i två timmar och gjorde lite olika saker.

I eftermiddags var jag och Jon med farmor och farfar på Sjönevads marknad men där fanns inget roligt. Jag köpte lite godis annars var där inte så mycket. Visst, mycket fina smycken men jag kände inte för att handla, vet att jag inte kommer använda det sen ;)

Så nu är jag ganska utmattad. I morgon är det kaféet och jag tänkte bara säga att jag stänger klockan 17.00 istället för 18.00 på söndag!
2011-08-12 @ 18:42:02 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0