Ivar Iggy Pop

Igår sov jag över hos Chitra och vi låg i magasinet och tittade på film och hade det mysigt. Vi såg Just go with it och Red Riding Hood. Båda var riktigt bra! Ska sätta mig och skriva några recensioner senare.

Idag var jag med Chitra och hennes pappa och parade Smilla med en liten hane som hette Balder. Jag kan inget om sånt men det verkade gå bra. ;) Sen när vi kom hem, gissa vad vi hittade då? Jo, en liten igelkott! Chitra var lite rädd för den så jag tänkte att jag skulle visa för henne att den inte var farlig så hon hämtade handskar till mig och så tog jag upp den. Det var första gången jag höll i en igelkott, och den var så söt, så man kunde inte sluta titta på den. Jag och Chitra döpte den till Ivar Iggy Pop!


Vist är han söt?
2011-08-27 @ 22:00:04 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Chitra kanske inte utsattes för rädsla men det gjorde igelkotten...

2011-08-27 @ 22:10:34
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0