Sommarpratare och tårtbakning

Hej!

Nu sitter jag i köket med radion på hög volym. De har ju en sommarpratare varje dag i P1 och idag är det ingen mindre än Daniel Adams-Ray! Jag har längtat efter detta sååå länge och nu är det äntligen dags. Han är verkligen min favoritartist och det är jättekul att få lyssna på honom, hur hans liv har varit. Han spelar dessutom bra musik, mycket hip-hop, vilket jag gillar.
Så samtidigt som jag lyssnar på honom så håller jag på och bakar en tårta. Min käre pappa fyller nämligen år idag. GRATTIS PAPPSEN!!!

Nej, nu ska jag återgå till att lyssna på Daniel och medan jag gör det så bjuder jag på denna låt med honom som ni kan lyssna på!
2011-08-09 @ 13:42:57 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0