Friday I'm in love

Jahopp!
Fredag igen då, äntligen! Veckan har faktiskt gått ganska snabbt, konstigt nog. Men det är fortfarande jobbigt att gå upp varje måndag, varje tisdag, varje onsdag och varje torsdag, ja ni fattar. Men på fredagar, då brukar jag vara ganska snabb upp ur sängen. Eller okej, inte snabb, men inte lika trött som de andra dagarna i alla fall. För då vet man att det är fredag, och fredag - det är myyys! I alla fall så ska jag inte göra så mycket idag, snart börjar lektionen och då har vi eget arbete, vilket är soft. Sen är det lunch, är redan hungrig! Sen ska jag hem, städa och sen halv sex i kväll är det äntligen dags för kören igen! Det blev inget i tisdags för vår körledare var sjuk, men idag blir det! Ska bli så kul, är så sjukt sångsugen!


Ungefär såhär känns det, håller ni inte med? [weheartit]

Har förresten funderat på en sak. På Hemmakväll har de REA nu och jag har sett en box med VÄNNER för bara 600 kr! Förut har den kostat 1000 kr, alltså är det sänkt med 400! Alla tio säsongerna är med och jag älskar ju serien, så jag tror inte att jag kan låta bli! Jag tror faktiskt jag slår till! :D


Bara för att det är fredag och jag är glad så bjuder jag på denna underbara låten Friday I'm in love med The Cure!
2011-02-04 @ 10:07:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa Bjäräng

sv: Tack snälla du! :)

2011-02-04 @ 16:13:40
URL: http://kajsabjarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0