Mys med bästisen är alltid mysigt!

Hej!
Jag vet, lite dålig uppdatering. Men orkade inte blogga igår, fastän jag hade nåt att skriva. Jaja, jag skriver nu i alla fall. Det är ju bättre än inget, right? ;)
Igår skulle jag träffa mamma i stan för att köpa nya idrottskläder. Men vi var där inne halv tre och hon slutade jobbet klockan fyra så jag och Chitra (som skule till bilskolan) gick och fikade på Stålboms. Väldigt mysigt, det är det alltid! Jag köpte en (STOR) varm choklad, citronbiskvie och en makron. Det var första gången jag smakade makron (har hört så mycket gott om den av Elisa) och det var sjukt gott! Jag vet inte riktigt vad det var för smak på denna jag tog, det kändes som någon citrusaktig smak. I alla fall, den var riktigt smarrig! Vi satt väl på fiket i någon timme och sen gick vi en kort stund på stan innan jag träffade mamma och vi begav oss till Intersport. Som tur var hittade jag ett idrottsset som passade mig bra, kläder som andas, det är skönt det! Det blir ingen bild på det idag, det är inget intressant. Men däremot blir det en grymt suddig bild på fikat (mobilbild) och en bild på en luvtröja som mamma köpte åt mig. Riktigt skön!



200:-, Intersport (Kände att jag behövde lite färg!)
2011-02-03 @ 17:12:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elisa

wow macaron, måste dra till stålboms bums!

2011-02-04 @ 12:07:41
URL: http://inspirationdept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0