Röjarhelg

Oj, vilken utmattande helg det har varit! Jag undrar var jag har fått all min energi ifrån. Igår målade jag om min fondvägg jag har vid sängen. Mamma säger att hon länge har stört sig på den nästan blåaktiga färgen jag har haft där förut och bara för att hon sa det så började jag också tycka att den var ganska mesig. Så därför köpte vi färg i fredags och igår ställde jag mig och målade. Jag fick måla tre gånger för att det skulle täcka ordentligt och i morse kände jag att jag faktiskt hade träningsvärk i benen... Men det blev 10 gånger bättre än innan. (Bilder kommer nedan)
Och idag ville mamma rensa ut mina garderober, jag har två stycken som var helt röriga. Mamma gjorde det mesta jobbet men det blev ett bra resultat. Det som är negativt bara är att jag har insett att jag har inte så mycket kläder som jag trodde att jag hade. Därför måste jag shoppa kläder, just det med nya kläder är inte det negativa men någon ska ju betala det, det är ju det som är kruxet...



Ja, nu kanske ni inte tycker detta är så kul men jag ville visa så därför gör jag det! :)
Vad tycker ni? Bu eller bä?
2011-02-27 @ 17:23:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Säger man bä? Jag antar inte att det är bu. Så Bää!!!

2011-02-27 @ 18:47:43
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: linnsan

är det Bä om det är braa? Bä i såna fall! jättefint Mys! :D <3

2011-02-27 @ 18:53:20
Postat av: Jennie

Det blev hundra gånger bättre!!! Riktigt passande färg till en mysig och tuff tjej i din ålder!! Kommer gärna snart och kollar hur det ser ut i verkligheten om jag får?



Kram Moster

2011-02-27 @ 20:15:35
URL: http://franlagenhettillhus.blogspot.com
Postat av: Pia

Bra jobbat gumman! Vi får väl diskutera det där med betalning av kläder.....

/mamma

2011-02-27 @ 20:41:31
Postat av: lena

Oj,vad fint det blev då! Vad duktig Du har varit på sportlovet,kommer snart och tittar.Visst känns det skönt att rensa.Jag har ju börjat en del också. Det blir ju en del samlande efter så många år som jag har bakom mej.

Mormor

2011-02-28 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0