New

Nu har jag precis spelat ett parti Cluedo med mamma och Jon (pappa var för trött och somnade till sist i soffan) och denna gången blev det mamma som vann. Jag älskar att spela spel, vi spelar ofta spel vid fikat på förmiddagen. Ett spel som går ganska snabbt och är roligt, då blir det Mix Max, ett riktigt kul spel som man aldrig blir trött på.

Idag har jag vart borta nästan hela dagen. Först åkte jag med pappa och farfar när pappa skulle hämta vår bil i Halmstad, han körde med den till jobbet och tog lastbilen hem, och sen gick vi in på Gina Tricot för att byta en kofta som mamma hade köpt till mig. Hon hade köpt den rosa som jag la ut för ett tag sen. Men den var för stor och idag fanns den tyvärr inte i en mindre storlek i samma färg. Så det blir en mörkröd istället, den var riktigt skön. (Bild kommer nedan). Sen skulle pappa plötsligt till Göteborg och jag följde med. Vi kom hem klockan sex ikväll, det var mycket folk på vägarna uppe i Göteborg och det var ganska dåligt väglag så det tog lite längre tid än vanligt. Men jag tyckte det var okej ändå. Jag gilar att åka lastbil, det är så avkopplande på något sätt. Det är det att åka bil också, men det är speciellt skönt att åka lastbil. Och sen har jag och pappa så trevligt när vi åker tillsammans. Nej, nu ska jag ta och sluta tjata...


Den är mörkare i verkligheten. 199:- på Gina Tricot!


Dagens låt:
Dum av dig - Daniel Adams-Ray (Helt underbar låt!!)
2011-01-05 @ 20:19:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0