Pianolektion

Hejsan!

Nu har jag precis haft min första pianolektion med Jon. Det är så att han ville börja spela piano och han har tjatat och tjatat och tjatat på mig så mamma köpte en pianobok till honom och så ska han få pianolektioner av mig en gång i veckan. Det gick bra, han är väldigt duktig för att aldrig ha spelat förut.

Annars har jag varit ganska irriterad idag. Det har vart jobbigt i skolan och även nu efteråt, men jag måste säga att vi hade en bra pratstund på slöjden! Så jag skriver inte så mycket idag för jag kan råka försäga mig, eller så kanske tråkar jag ut er med mitt deprimerade prat. Så det ska jag bespara er!

Jaja, hoppas ni har haft en bra dag i alla fall!
2011-01-25 @ 17:31:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elisa

JAG SAKNAR SKOLAN!! Eller, nej, men jag saknar ER! BLÄ, jag hatar att vara sjuk! Hoppas det känns bättre nu då, om det var jobbigt i skolan? <3

2011-01-26 @ 14:25:21
URL: http://inspirationdept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0