5 saker du inte visste om mig

Blev så sugen (efter att ha sett Chitra och Felicia göra det) att skriva fem saker ni (kanske) inte visste om mig.

1. Jag har en liten fobi för spindlar. Så fort jag ser en så springer jag nästan därifrån.

2. Något annat jag är rädd för är åskan. När jag var liten brukade jag och mamma sätta oss under bordet eller lägga oss i sängen med täcket över oss. Nu lägger jag mig med en filt över mig och håller riktigt hårt för öronen.

3. Jag vill verkligen skaffa en tatuering men får inte för mamma och pappa så jag måste vänta tills jag blir 18. Så därför längtar jag riktigt mycket till min 18-årsdag!

4. Jag har, sen jag var liten, kallats för Mysan av nästan hela min släkt.

5. Jag är väldigt sötsugen och älskar att äta en massa goda kakor, pajer och tårtor!
2011-07-18 @ 21:06:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Jag visste allt det där!! :D

2011-07-18 @ 21:49:59
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0