Daniel! :D

Japp, idag är dagen med stort D. Dagen då jag ska gå och se Daniel Adams-Ray! :D Jag är så uppspelt! Jag har lyssnat på skivan minst tre gånger idag medan jag har suttit och målat och nu har jag fått en av låtarna på hjärnan. Men vad gör det? Ni kanske inte tycker detta är så stort men det är det för mig. Daniel Adams-Ray är min svenska favoritartist och nu ska jag se honom live! Förhoppningsvis. Eftersom det är gratis och så, så kommer det nog ett ganska stort antal folk, så det blir nog inte så mycket man ser. Men skit samma, jag ska få höra honom live i alla fall!


Denna grymma låten i moll går jag och nynnar på.
2011-06-15 @ 15:35:47 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0