Köravslutning

Hej!

Idag har jag vart i kyrkan och sjungt. Vi hade köravslutning nu innan sommaren, och det gick väl sådär. Jag är inte alls nöjd med hur det gick för mig men familjen och andra sa ju att det lät bra så så hemskt som jag trodde att det lät kanske det inte gjorde. Det är det jag har gjort idag och i morgon ska jag på ett informationsmöte med Sommarlovsentreprenörerna. Det är en grupp som ska hjälpa ungdomar i sommar att starta och hantera ett eget företag. Mitt är ju caféet som jag ska ha i Sörby.

Nej, det var väl allt jag hade att säga.

Ha en bra kväll!
2011-06-12 @ 20:10:58 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Mysan!



Är riktigt sur och besviken över att jag inte kunde komma iväg och fick titta och höra på dig i kyrkan idag... Det fanns ingen som kunde vara barnvakt, och Patrik var tvungen att måla färdigt huset idag :(

Hade jag tagit med mig Sixten så skulle ni säkert fått en extra tenor till i kören!! Och det hade inte varit så käckt!! ;)



Jag tror säkert det var jättebra!

Kramar i mängder!! Jennie

2011-06-12 @ 23:18:51
URL: http://franlagenhettillhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0