Sista dagen

Ojojoj! Vilken dag! Jag tänkte jag börjar med att berätta lite om gårdagen, som var full av olika aktiviteter.

På förmiddagen hade vi, niorna, skattjakt där man skulle få tag på olika saker och personer för att få så mycket poäng som möjligt, ja ni fattar. Resultatet fick vi inte reda på förrän senare. På eftermiddagen var det brännboll och fotbollsmatch där niorna spelade mot lärarna. Niorna vann båda matcherna! På kvällen var det dags för lärarmiddagen som niorna går på. Vi fick god mat och även reda på vilken klass det var som hade vunnit. Vill ni veta vilka det var? ALFA! Yes, vi vann! Tvåorna fick 12 000 och vi fick 14 000 poäng så det var ganska stor skillnad. Som pris får man ett kilo godis uppdelat till oss i klassen.

Eftersom middagen höll på till 23 så somnade jag ganska sent så idag var vi flera stycken i klassen som var riktigt trötta.

I morgon är det skolavslutning och jag och Chitra ska uppträda med Ina, Melinda, Elisa och Frederik som band. Idag övade vi till det och det låter så bra! Det är så coolt med riktig musik och jag är säker på att det kommer gå bra i morgon.

Nej, nu ska jag gå och fixa mig till Jons skolavslutning som är om en timme. Han slutar femman och efter sommarlovet blir det Söderskolan för honom och gymnasiet för mig!
2011-06-09 @ 17:00:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0