Tisdag 14 juni

Hejsan!

Det blev inget bloggande igår för jag sov hos Chitra. Först var jag på det där mötet med Sommarlovsentreprenörerna och vi får väl se hur det blir. Nästa vecka ska vi till Hylte och bo där en natt, där ska vi få lära oss mer om hur man driver ett eget företag.
Så igår bakade vi kladdkaka, såg på filmerna Upp och Harry Potter och dödsrelikerna del 1 och bara myste. Idag har vi bara slappat och hon har hjälpt mig att starta en tumblr-sida, eller vad man kallar det. Vi får se hur det går med det.

Sen så har jag även fått ett av mina ear cuffs idag. Jag var precis ute och hämtade det i postlådan men jag är inte riktigt nöjd. Det är det stora med ett kors och tre kedjor. Det var nästan för stort och det blev ganska tungt. Så jag funderar på att byta det mot ett annat som bara har en kedja och ett litet, litet kors. Jag tror nästan att det räcker, annars blir det nog för mycket, tror jag...


En bild jag tog när jag och Chitra tog en promenad för ett tag sen.
2011-06-14 @ 15:38:10 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

Vilken härlig bild på rosen med daggdroppar.

Jättefin. Väntar att se mer naturbilder med den nya kameran.Ut och vandra och upptäck naturen.

Tycker Mormor

2011-06-14 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0