Gekås

Hej!

Nu äntligen har jag tagit mig tid och ork att göra ett inlägg här. Nu har jag ju faktiskt något att skriva om. Jag har nämligen vart på Gekås med mamma, Jon, Jennie och Sixten idag, efter skolan. Det enda jag hade tänkt köpa var graffitinagellack men det slank ner lite kläder och annat gott också! ;) Nu är jag ganska trött så jag ska nog bara titta på veckans Glee-avsnitt och sen kanske det blir lite tv innan jag går och lägger mig.


Klänning, 139:-

Linne, 79.90:-

Linne, 79.90:-

Bolero, 59.95:-

2 filmer 50 kr/st, graffitinagellack 30 kr/st, muffinsformar 5 kr, 3 par örhängen 25 kr och protecting nail top 37 kr.
2011-05-06 @ 21:41:45 Nytt i garderoben Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0