Mary Kay

Idag har vart en helt okej dag. Först var vi hos tandläkaren, vilket jag inte tyckte var så kul. Jag har aldrig gillat tandläkaren, jag rent utav hatar att gå dit, tycker det är så obehagligt. Så det var väldigt jobbigt innan vi skulle åka men okej när vi gick därifrån. Mormor och morfar bor precis bredvid tandläkaren så vi gick dit och fikade med dem och Sixten och Jennie. Sixten var väldigt MYsig idag och ville gärna komma  upp i knäet hela tiden, och jag säger absolut inte emot, det är bara kul! :)

Sen ikväll hade mamma ett sånt där Mary Kay-party, typ som ett Tupperware-party fast med typ skönhetsprodukter. Jag fick vara med och prova olika ansiktsprodukter och smink, vilket var väldigt trevligt. Jag köpte inget, det var alldeles för dyrt för mig, men det var kul.

Nu har jag skrivit tillräckligt så jag återkommer med bilder på det jag köpte på Ikea, ska försöka lägga in i morgon, om jag hinner. Har ganska full dag i morgon också.
2011-11-03 @ 21:47:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elisa

mary kay r det min mamma säljer :) det är bra!

2011-11-07 @ 09:05:52
URL: http://pstcrds.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0