JAG TÄNDER HIMLENS LJUS

1 december är äntligen här! Snart är det jul också, snacka om att jag längtar!!
 
Idag ska jag baka och packa alla kakor för i morgon ska jag stå på Vessiges julmarknad i Ätrasalen. Kom gärna dit, det är mellan 13.00 och 17.00. Utställare och hantverkare står och säljer olika saker, det finns en tipspromenad för både stora och små och tomten delar ut godispåsar till alla barn ;)
 
Ska också försöka hinna se julkalendern under dagen, älskar att det är Greveholm igen. Hoppas bara på att den är lika bra som den förra, ni som har sett årets, vad tyckte ni?
 
Från konserten i torsdags. (Ska försöka klura ut hur man gör så kankse det kommer upp en video när jag och Chitra sjunger en av låtarna.)
2012-12-01 @ 10:57:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0