MARÄNGSVISS

Hej!
Ligger i sängen och ska snart sova. Mår inte riktigt bra utan har riktigt ont i huvudet + lite feber, så jag ska sova bort det tills imorgon hade jag tänkt. Förhoppningsvis klarar jag av morgondagen trots att jag inte mår toppen då jag bara har två lektioner.

Idag har vi vart i köket och temat idag var vegetariskt. Haha, inte riktigt min grej då jag knappt gillar några grönsaker alls. Typ bara gurka och någon enstaka mer grönsak kanske. Men det gick ändå, jag åt pasta som vi gjorde också. Till efterätt åt vi pavlova, en marängbotten med grädde och frukt på, mycket gott! Marängerna gjorde vi förra veckan och idag fick vi ta hem en massa små. Så ikväll satt vi och mumsade på marängsviss framför Sveriges Mästerkock. Ganska mysigt.

Så har min dag sett ut idag.
Ni kan väl kommentera något kul så blir jag glad! ;)

2012-01-25 @ 21:41:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej My,

Klart jag kan kommentera! Marängsviss är galet gott, barnsligt gott!

Jag tittade också på Sveriges Mästerkock och blir lika nervös varje onsdag. Några är bättre än andra, men har inte hunnit skaffa mig någon verklig favorit.



Kram Malin

2012-01-25 @ 22:40:16
URL: http://malinsdiner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0