MAGNETNAGELLACK

Fick ju ett mörklila magnetnagellack i födelsedagspresent av Jennie, Patrik och Sixten och jag testade det idag. Det blev riktigt häftigt! Man målar på nagellacket som vanligt och håller sen nageln mot en platta (den ska dock inte nudda plattan), jag tror att det är en magnetplatta. Och på bara 15 sekunder får man de coola vågorna. Sen finns det olika mönster och Jennie hade köpt två olika. Det som jag har nu kom med nagellacket och det andra kunde man köpa till, det är lite rakare linjer på det.
 
 
 
Jag tycker inte det är lätt att ta kort på nagellack då färgen blir helt annorlunda än vad den är i verkligheten. Den här är lite märkare lila än vad den är på bilden.
2012-07-11 @ 21:51:12 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0