NYTT

Idag har jag och mamma vart i Vaberg och shoppat lite. Jag var ute efter en bikini som jag har hittat på Gina Tricots hemsida men den finns tyvärr varken i affären i Halmstad eller i Varberg. Jag ville också ha ett par ballerinaskor och gladiatorskor men inte heller hittade jag det. Men jag hittade andra kläder som jag gillade. Här kommer bilder!
 

Den rosa klänningen köpte jag på Gina Tricot för 99:-. Den svarta spetsklänningen (som jag fullkomligt älskar) hittade jag på H&M 199:-.
Älskar spets (som ni kanske ser) och detta vita linnet var supergulligt. Det fanns på H&M för 99:-.
Sen köpte jag också två baslinnen på H&M för 49.50:-/styck.
På Gina Tricot hittade jag även ett guldigt ear cuff som, på rea, kostade 39.50:-.
Här är en bättre bild på hur den svarta spetsklänningen ser ut på.
2012-07-05 @ 17:31:33 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0