KVÄLLSMAT MED SOMMAR I

Hej!
 
Idag har jag jobbat och min lilla sötnos var där så det var lika kul som innan att vara där. Hon är världens sötaste och hon är så mysig att vara med. Idag var vi och plockade blommor som vi ska ha till att klä midsommarstången i morgon. Då ska vi fira midsommar med barnen och deras föräldrar.
 
Jag kom inte hem förrän sju idag för lillebror fick åka till akuten. Han skadade sig när han var med en kompis igår och det visade sig att en av hans tår var bruten. Så jag har passat upp på honom nu ikväll, lite får man väl göra för honom.
 
Vi "piffade" upp yoghurten med jordgubbar. Somrigt!
2012-06-20 @ 20:25:29 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad gott, my! :D

2012-06-21 @ 11:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0