MIDSOMMARAFTON 2012

Igår var det ju midsommar, och en regnig sådan, tyvärr. Men jag hade det jättebra ändå. Vi var hos Jennie, Patrik coh Sixten och mormor coh morfar och Sixtens farmor och farfar var även där. Vi dansade omkring i köket medan vi lagade mat och vi gjorde annat kul. Här kommer en bildbomb från dagen.
 
Vi började dagen med att plocka blommor till midsommarstången och Sixten gillade det.
Kusinerna.Jennie gjorde sin goda midsommartårta.Vi dansade runt midsommarstången.Vi åt sill och nypotatis. Eller de andra åt det, vi som inte gillar sill åt lax.Fina Nippe satt och tittade när vi lekte en lek på baksidan. Vi spelade fotbollskrocket och jag kom i gult lag båda gångerna vi spelade. Vilket passade med min klänning. Fick också långa prickiga stövlar av Jennie som även det matchade. (Bilder på min nya klänning kommer inom en snar framtid).
 
Vad gjorde ni på midsommarafton?
2012-06-23 @ 11:55:03 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0