TÅRTOR OCH OSTBRICKA

Hej!
Är ganska trött efter en ganska så hektisk dag. Eller ja, det började hektiskt. Gick upp och gjorde färdigt två tårtor till mormor som hon skulle ha nu ikväll till en kusinträff. (Bilder kommer). Jag har också gått och blivit rejält förkyld (lagom till skolavslutningen), ont i halsen och huvudet och igår hade jag till och med lite feber, så jag slappade i några timmar innan vi skulle ner till mormor och morfar på fika och träffa alla kusinerna och deras familjer. Det blev inte så mycket prat med dem, jag och Jon satt mest för oss själva.

Nu ikväll har vi tagit det lugnt framför tv:n med en god ostbricka och fotboll.


2012-06-09 @ 22:04:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0