HOCKEYKVÄLL

Hej!

Sitter i soffan och har precis ätit. Pappa ska se på hockey nu, jag är inte så förtjust i hockey men jag vill inte sitta själv vid den andra tv:n så jag får väl titta lite halvt med datorn i knäet. Det är väl helt okej ändå.

Idag har vart en riktigt slapp dag, vaknade sent (för att vara mig) och har bara sett på BB och Glee hela dagen. I morgon får jag se om jag ska vara med bästis och kanske ta en lång promenad, om det blir fint väder. Eller så kanske jag ställer mig och bakar.

Såg att det var ganska många som var inne här igår. Så jag tänkte att ni kanske kunde lämna någon kommentar på vad ni vill att jag ska blogga om, för jag har lite av en bloggtorka just nu. Skulle bli jätteglad om ni lämnar en kommentar så får jag lite att läsa! :)
2012-05-17 @ 20:11:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0