SWEENEY TODD

Nu har jag sett Sweeney Todd och den var inte kul! Eller, den var väl bra på ett sätt men den var äcklig och brutal. Fast jag gillade att det var en musikal också. Det blev lie roligare då och inte lika läskigt. För er som undrar vem Sweeney Todd var så kan jag dra en liten summering.
Sweeney Toddd är en barberare (alltså han rakar mäns skägg) och han är ute efter hämnd. Han dödar männen med sin rakkniv genom att skära halsen av dem och sen för att bli av med kropparna så får han hjälp av sin "hyresvärd" att mala ner köttet och sen gör de paj på det.

Jag vet, jätteäckligt! I de äckliga delarna tittade jag bort och så satt Chitra och berättade vad som hände, haha. Men nu kan jag i alla fall bocka av ännu en av Johhny Depps filmer. Jag ska försöka se alla.

2012-05-12 @ 15:19:44 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0