KNIVMÄSSA

Idag var jag med mormor i Ullared på en knivmässa och där de ställde ut en massa handgjorda knivar och där de även höll kniv-SM. Det kanske inte låter så kul men det är ett otroligt hantverk. Det fanns så många fina knivar och det syns att det är nerlagt mycket tid och arbete på de fina knivarna. Jag har tagit massor med bilder och här nedan kommer några, dock inte jättebra då knivarna hade glas runtom så det blev lite suddigt. Min favorit var Jack the Ripper-kniven. Den var riktigt häftig. Jag gillade när det fanns en idé bakom och det var väl utfört med till och med lite kullsten som blod rann på. Ja, ni ser själva här nedanför.
 
 


Dessa örhängen var så coola! Det var en man som tog vanliga mynt och sågade ut detta som ni ser här ovan. Så fina, hade lätt köpt ett par ifall jag hade haft pengar med mig...
2012-09-15 @ 19:25:10 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0