DRÖMMARNA VI HAR KAN INGEN TA

Då var julafton förbi och jag är så nöjd med hela dagen igår. Fick fira med fina släkten, åt god mat och stämningen var som vanligt så julmysig som den kan bli. Sen jag jag ju också lite paket och tänkte visa alla fina saker.
 
Fick julklappar av Chitra i måndags då vi hade vårt traditionella julmys. Fick rosiga, rosa presenter av henne som ni ser, mycket fint.
Angående gosedjursmusen så var det ett mjukisdjur som Ikea skänkte pengar för till fattiga länder när man köpte det.
 
 Jag fick mina tre bakböcker som jag önskat mig + en extra, nu ska här bakas!
 
 Att jag älskar rosa har väl ingen i min familj eller kompiskrets missat så största delen av mina klappar var rosa, vilket jag såklart tyckte var underbart. 
 
 Även mycket var bakrelaterat, så som denna fina handduk. Fick också denna fina musik-plansch som ska ramas in och hängas upp på ett bra ställe.
 
 En av de mest uppskattade klapparna jag fick igår var från min lillebror. Han hade designat ett eget mobilskal med min favorit Freddie Mercury. Superfint!
 
 
Nu ser jag fram emot nyårsafton som ska spenderas med finaste killen. Kommer bli bäst!
2013-12-25 @ 15:06:33 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0