HOPPLOCK

Hej!
Idag har vart en sån där fläng-dag. Dagen började jag med en promenad till mormor där jag och mamma fikade innan vi sen begav oss till Slöinge. Vi stannade till på Gudmundsgården och gick sen in på Lettlandshjälpen för att leta efter en fåtölj till mitt rum, men vi hittade ingen. Så om ni har tips på vad man kan hitta fina fåtöljer, gärna Emmafåtöljer, så kommentera här nedanför!
 
När vi kom hem så gjorde jag fyllningar till en tårta som ska bli hämtad i morgon och sen åkte vi till Jysk för att beställa en säng till mig. Äntligen!
 
Nu ikväll har jag lagt ihop tårtan och ligger nu helt utslagen i sängen (madrassen). Gjorde även en liten dessert på det som blev över av tårtfyllningarna.
 

Underst är ett lager med en ny hallonmousse som jag testade (receptet kommer i morgon tillsammans med tårtan), sen krossade jag några chokladsnittar som jag hittade i frysen, sen ett lager med hemmagjord vaniljkräm, efter det hallon. Sen köpte vi kvarg med smak av citrus som jag har lagt längst upp, riktigt god var den, testa den!
2013-02-18 @ 21:30:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0