NÅGONTING HOTAR KVÄVA MIG

Idag har jag haft en mysig dag med mamma, moster och lillkusinen på stan. Vi gick i affärer, eller mamma och Jennie gick och kollade i affärer medan jag körde runt med Sixten. Sen åt vi på Burger Inn innan vi åkte hem. Trots en bitande kyla och svinkall blåst så var det en fin förmiddag.
 
Nu ikväll lagade jag maten och det blev ugnsstekt kalkonfilé med pasta. Vill ni att jag lägger ut recept på det?
 
Sen blir det väl Melodifestivalen, även om det inte alls är lika kul eller bra nu som det var för några år sen.
 
Måste bara visa singlarna som vi hittade i Jons garderob häromdagen. Hur fint hade det inte vart att sätta upp dessa på väggen, alltså bara själva skivorna. Det fanns dessutom många låtar som jag lyssnar på, lite kul.
2013-02-23 @ 19:53:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0